vrijdag 30 december 2011

De ring

Zaterdag 24 december

Hoewel we gisteren op de planning hadden staan om de kerstboodschappen te doen, zijn we er niet aan toe gekomen. We hebben tijdens de koopavond wel wat kadootjes gescored maar de echte boodschappen waren niet meer gelukt. Wel lastig omdat ik vandaag toch echt nog heel graag dat ene mooie kerstkadootje voor lief wilde scoren. Het is de laatste dagen zo druk geweest dat ik er echt geen tijd voor heb gevonden. En als we eens niet samen waren dan was ik aan het werk dus kon het ook niet.. Ik hoop misschien vandaag nog effies te kunnen rondneuzen maar het zal lastig worden.. 

Vandaag doen we daarom de boodschappen voor de beide kerstdagen en kopen we de laatste kerstkadootjes. Eerste kerstdag gaan we naar lief's oom in Brabant en zullen we met haar familie samen koken en tweede kerstdag is bij mijn ouders alwaar we zullen gourmetten. Omdat we voor de beide dagen iets voor het toetje gaan verzorgen doen we daarvoor vandaag dus de boodschapjes. 

Het is heerlijk weer en samen wandelen we met de kinders door het park. Ik krijg het gewoon warm in m'n winterjas en da's toch vrij uniek voor mijn doen..

We zijn daarna via mijn ouders en de apotheek naar de supermarkt gereden en hebben een laatste rondje over City gemaakt. Ik heb vervolgens de auto uit de parkeergarage gehaald terwijl lief nog "ergens" heen moest. Heel spannend want het had te maken met mijn kerstkadootje en meer zei ze niet..

Toen ze daarna bij mij instapte was ik natuurlijk heel nieuwsgierig :-) Maar helaas werd er geen hint prijsgegeven..

'savonds na het eten vieren we onze eerste kerst samen. Ik heb een mooi kookboek, taartvorm in de vorm van een hart, een pizza-maak-rek-geval, een boekje over chocola, allemaal leuke dingen die te maken hebben met een grote hobby van lief, namelijk "koken". Maar ik zat stiekem toch best een beetje te balen.. Het is me gewoon niet gelukt een mooi persoonlijk kadootje te scoren.. Toen ik naast apensloffen en badolie mijn laatste pakje uitpakte was ik flaberguested.. In  het laatste pakje zat een ring.. Ingegraveerd met lief's initialen en de datum vanaf wanneer we samenzijn.. Zo bijzonder.. Ik was echt blown away.. Lief wilde me heel graag op deze manier bedanken voor alle steun die ze van mij heeft gekregen en me een bijzonder kado geven omdat het komende jaar heel heftig zal worden. Echt zo mooi..

Samen genieten we van de fijne rustige avond, kijken het All you need is love concert en duiken daarna ons bedje in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten