maandag 19 december 2011

familydiner

Zaterdag 17 december

Vanochtend starten we weer rustig samen op. We praten veel en denken na over de toekomst. Natuurlijk zal de komende tijd een hele heftige gaan worden, maar daarnaast proberen we ons ook te richten op de mooie dingen en samen te dromen van een mooie bruiloft, kinderen en al dat soort fijne dingen.. We bespreken zaken waar lief op dit moment tegenaan loopt en ik help haar via een positieve weg naar oplossingen te laten kijken. Een fijne ochtend waarin we heel erg samen één zijn en weer eens wordt bewezen dat wij samen oud gaan worden.

Vanmiddag staat de laatste basketbalwedstrijd voor de winterstop op de planning. Hoewel lief eigenlijk thuis wilde blijven en energie wilde sparen voor de gezellige avond die gepland staat, besluit ze toch mee te gaan. In een mooie nieuwe sporthal in hartje Utrecht spelen we een leuke laatste wedstrijd die we winnen met 59 - 21. Hoewel ik veel minder goed speel dan vorige week en merk dat mijn benen echt even niet meer willen, ben ik blij dat ik gegaan ben en geniet van het leuke spelletje. Daarna rijden we naar huis en terwijl lief Nik uitlaat duik ik onder de douche. Daarna rijden we naar mijn ouders en door richting het etentje in Brabant.

Het werd een hele gezellige avond bij de ouders van lief thuis. Ik heb er een paar leuke broers en aanhang bij en voel mij als enigskind toch een beetje deel van een groot gezin. We eten en drinken erop los en hebben de grootste lol. Heel leuk was het ook om lief's hond weer te zien. Rasco was erg blij en sprong enthousiast de auto in om daarna mee naar huis te gaan.
Thuis lopen we met onze twee kinders door het donkere park en genieten van de frisse lucht. Nik wacht als van ouds af tot Rasco weer bij is en samen rennen ze als echte maatjes het park door. Leuk om te zien dat die klik er zo is. Daarna duiken we ons bedje in met een relaxte zondag in het vooruitzicht..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten