zondag 8 januari 2012

Positieve golf

Woensdag 28 december

Omdat het nu toch al eind december is en het misschien binnenkort toch echt winters weer zal gaan worden, heb ik vandaag afgesproken met een vriend om mijn auto winterklaar te maken. Samen wisselen we m'n banden van zomer naar winter, halen een nieuw brandstof- en luchtfilter wat we monteren en verversen de olie. 

Liefs mams is onderwijl bij ons en gaat samen met lief naar de tweede bestraling. Toen ik thuiskwam had schoonmams fijn beneden gezogen en was lief bijna klaar met het eten. Met z'n drietjes aten we een hapje voordat lief en ik naar de musical gingen. San was zo lief ons op te halen en samen stapten we de zaal binnen. Dit is de laatste repetitie voor ons top2000 optreden van morgen, dus werden vanavond de puntjes op de i gezet. 

De vrouw van onze regisseur is zwanger en hoewel ze pas over vier weken was uitgerekend waren toch de vliezen al gebroken. Logisch dat hij bij zijn vrouw in het ziekenhuis is, maar best lastig omdat we nog wel het één en ander te repeteren en verbeteren hadden. En toen kwam lief dus goed van pas :-)  Kritisch keek ze mee met de dirigent en gaf waar nodig de juiste aanwijzingen. Dit is wat ze leuk vindt, dit is waarom ze bij de groep is gestart. Zo leuk om haar in dr element te zien. Ik hoor in de groep zoveel positieve golven en complimenten! Iedereen is blij dat ze er is. Er was een meid die het moeilijk had. Normaal zou één van ons er achteraan gaan. Nu kon de groep blijven repeteren en kon lief dat doen. Iemand uit de groep zei me dat zij precies degene was die gemist werd. Zo leuk om dit te horen.. En ik ben het er nog helemaal mee eens ook!

Na afloop doen we zoals regelmatig weer even een drankje en gaan dan goed op tijd weer op huis aan. Morgen een drukke dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten